skeptikal minded..

mule2 090909..wah..tantek2..hikhikhik... *gedik seketika*
wat happen today?
ok 1st..sal dak yam ni ha.. die benci aku dah.. aku dh agak yg pkara cm ni akan jdik.. aku x phm la org kte ni.. asal mind tu tlalu skeptikal ha? bkak la minda sket.. tgk..aku dh mrh dh ha.. aku xnak ko benci aku sbb pkara tuh.. aku dh mtk maaf.. semua bnde yg jdik bkn kehendak aku.. dah la..mls la nk cter bnde nih... aku skt ati tau x..

seterusnya...
test CTU..wakakaka.. aku pat jwb even kbykn nya xdpt..hahaha.. ada phm ka?
then BEL..agak senang kot.. sbb grammar je..xdak essay..kuikuikui..

pas 2..
abis kelas.. blik umah tdo jap.. plan nk bgn kol2.30..siap set alarm tuh.. alih2 terbgn jam 5.30..hikhik..trus g bazaar je la.. mkn nsik ayam pebret yg mabeles tuh... nyum2..
esok nk lagi la.. kihkihkih

No comments: