sangat sakit hati hokeyyy..

test BEL..uwaaaaaa... mdm, why shud u do on saturday... jiwa ku sangat terseksa hokey.. hari sabtu adalah hari untuk ku bermimpi sehingga tengah hari..hikhik...*dasar pemalas*
tapi tak pe sebab test tu agak2 senang la kot. tapi, apesal final test kelas aku tak same dengan test kelas lain..but ada gak yang sama kot. Kelas elly tu ha.. kitorang nye soalan same je la. pasal experience masa motivation camp ngan PPSMI tu kan.. tol tak melor? agak nye la kan..
x dapat aku bayangkan kalau kene repeat gak sem depan.. mmg shitoooooooooooooo la kan.. x koser eden ni ha..

ekceli test tu sampai kol 11.30. aku ni gila lapo. so, buat cepat2, antar cepat2..pas tu pegi makan.. yuhuuuuuuuuu... sorgaaaaaaaaaaa bile dapat makan hokeyyy...aku keluar agak2 dalam kol 1040++ kot.. siap babai2 lagikkk dengan madam tu ha.. ye la kan kelas dah habis kan..

pas tu pegi atm jap. saje gataii nak cek belen aku yang berjuta2 tu..hahaha.. Then kene g check schedule final plak kan.. balik umah.. layan fb kemudian TER tido..*ter kate nye..padehal dah plan2 balik umah nak tdo ni hahaha*

sedey nye housemate da balik dah..uwaaaa....cehhh.. xleh bla nak sedey2 ko.. gilo ko apo..
takpe2..esok kite berjimbeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...yehaaaaa..

No comments: